loading...

طبرستان

عمومی

بازدید : 571
دوشنبه 25 آبان 1399 زمان : 20:37

دل بستگی رجوی به دشمنان ایران و مجاهد تاریخ دار!

“فراق: سیاست‌های آمریکا اگر که می‌خواهد با ایران تعامل کند باید تغییر کند، یکی از این تغییرها رویکردشان در آلبانی است.”

اینترلینک

همچنانکه شاهد هستید در این روزها یکی از مهمترین اتفاقات جهان انتخابات آمریکا می‌باشد که توجهات زیادی را به خودش معطوف داشته است.

خیلی از حکومت‌های جهان منتظر می‌مانند که ببینند کدام یک از احزاب موجود در آمریکا قدرت را در دست خواهند گرفت تا بتوانند سیاست‌های خارجی خود را در این راستا تدوین نموده و به پیش ببرند.

با توجه به نوع حکومتی که دونالد ترامپ در کاخ سفید راه انداخته بود اغلب کشورهای جهان از شیوه حکومت داری وی ناراضی بوده و خواهان به دست گرفتن قدرت توسط او را نبودند.

ترامپ قبل از آنکه یک سیاستمدار باشد یک تاجر بود و همین امر باعث شده بود که مناسبات کشورهای جهان با آمریکا به هم ریخته شود.

بر می‌گردم به مسئله اصلی خودمان، یعنی رویکرد فرقه رجوی با انتخابات آمریکا. فارغ از این داستان ما در کنار این موضوع شاهد آن بودیم که فرقه رجوی چگونه از وضعیت پیش آمده سوء استفاده کرده و با فریب و نیرنگ افراد تحت اسارت خود را به باقی ماندن در تشکیلات تشویق می‌کند تا که به سر رسید گفته شده رجوی طاقت بیاورند.

قابل توجه دوستان، سالهاست که رجوی با همین شیوه توانسته کسانی که در داخل فرقه هستند را فریفته و در داخل نگه بدارد.

با گرفتن تعهد نامه‌‌‌ای که در داخل آن یک تاریخ ثبت شده از افراد خواسته می‌شود که تا تاریخ موعود در داخل مناسبات رجوی دوام بیاورند و اگر در این تاریخ گفته‌های رجوی محقق نگشت هر کسی به دنبال زندگی خودش برود.

اما به محض اینکه تاریخ گفته شده سر می‌رسد و تحلیل‌های آب دوغ خیاری رجوی به پایان رسیده و محقق نمی‌شود به ترفند دیگری دست یازیده و با شیادی به میدان آمده که مگر مجاهد تاریخ دار داریم؟

مگر مجاهد برای تاریخ مشخصی به میدان می‌آید؟ و از این قِسم خزئبلات رجوی ساخته.

جالب است که بدانید این بار نیز مثل دفعات گذشته تیرش به هدف نخورد و تحلیل‌های کشکی او خالی از آب در آمد، بلافاصله به صحنه آمده و گفت:

«با ترامپ و بی ترامپ حکومت ایران توسط جوانان شورشی و خودمان سرنگون خواهد شد.»

بسیار خب، همچنانکه مشاهده می‌فرمائید می‌شود متوجه شد که رجوی از روی کار آمدن دونالد ترامپ اساسا روی برگردانده و نا امید شده است و تا دیروز که قرار بود ترامپ حکومت ایران را تغییر و رجوی را سرکار بیاورد، اکنون این وظیفه بر عهده خود آنان گذاشته شده است.)

این شامورتی بازی‌های رجوی که تمامی‌ندارد، سیاست از این تیر تا تیر بعدی فرج است، همیشه سر لوحه فرقه رجوی بوده است، زیرا بهتر از هر کسی می‌داند که دیگر دوران او تمام شده است و با تعدادی آدم پیر و فرتوت هم نمی‌شود که خط کاری را پیش برد.

کسی که خودش را مخفی نگه می‌دارد و نمی‌خواهد در انظار جهانیان دیده شود بهتر آنکه برای همیشه گورش را گم کرده و هیچ حرفی نزند. کدام یک از کسانی که دم از رهبری گروهی را زده اند خود را مخفی کرده و نشان نمی‌دهند؟

همانگونه که می‌شود حدس زد، از این به بعد سیاست‌های آمریکا اگر که می‌خواهد با ایران تعامل کند باید تغییر کند، یکی از این تغییرها رویکردشان در آلبانی است. برچیدن لانه تروریستی فرقه رجوی و آزاد سازی کسانی که سالهاست در اسارت آنان به سر می‌برند و از دیدن خانواده‌هایشان محروم بوده اند. اگر «جو بایدن» می‌خواهد که با ایران گفتگوی سازنده‌‌‌ای داشته باشد لاجرم باید حمایت از تروریسم را از صفحه خود حذف نموده و رویکرد عاقلانه‌‌‌ای پیشه نماید.

این مسائل چیزهایی هستند که به زودی شاهد تغییر آنها خواهیم بود و رجوی هم باید فکر دیگری برای خود و عناصر تروریستش بکند.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

عزت ابراهیم، مسعود رجوی و خاطراتی از قرارگاه اشرف اهدایی صدام حسین
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی